Posted by itangalo on April 4, 2009 at 5:56pm
Det svenska Drupalforumet växer så det knakar, och har nu hela 300 medlemmar! Fram med champagnen!

Det är faktiskt bara lite knappt fem månader sedan vi fyllde 200, vilket säger en del om hur Drupal accelererar i Sverige. Riktigt roligt!
Som forumadministratör är jag förstås extra stolt, men tänkte också ta tillfället i akt för att starta lite mer seriösa diskussioner om hur forumet kan se ut i framtiden.
Jag kommer strax att klottra ner lite tankar om forumet. Välkomna att klottra ner dina egna i kommentarer eller i den nystartade kategorin "Framtiden".
Mot 400!
//Johan Falk, Solna
