First official Coworking Friday in the Benelux starts on friday March 16th 2012 in De Stadskantine* at 120 Van Woustreet in Amsterdam.
Drupalistas gather every second ánd last friday of the month to work here on their own regular projects. One can - as of 9am - exchange experiences, help and empower each other, make new friends.
De Stadskantine is a café-restaurant in De Pijp**. It is spaciously and light set up. Ambiance is good, as are the espresso, the meals, the wifi.
They don't accept cash, so bring your card.
Cu there!
Hans Schwirtz
hashtag DrupalCoworking
hashtag DrupalCoworkingAMS
*CityCanteen, ** City Quarter
De eerste officiele Coworking Friday van de Benelux start op vrijdag 16 maart 2012 en vindt plaats in De Stadskantine aan de Van Woustraat 120 in Amsterdam.
Drupalistas komen hier elke tweede én laatste vrijdag van de maand samen om er de eigen reguliere Drupal-werkzaamheden te verrichten. Je kunt er - vanaf ca. 9.00 uur - ervaringen uitwisselen, elkaar helpen en versterken, nieuwe contacten leggen.
De Stadskantine is een café-restaurant in De Pijp. Ruim opgezet, licht en sober ingericht. De sfeer is er goed, net als de espresso, de maaltijden, de wifi.
Je kunt er níet contant betalen, dus neem de pinpas mee.
Tot dan!
Hans Schwirtz
hashtag DrupalCoworking
hashtag DrupalCoworkingAMS
| Attachment | Size |
|---|---|
| Drupal-Coworking-Stadskantine-Amsterdam.jpg | 34.12 KB |
| Drupal-Coworking-Stadskantine-Amsterdam-02.png | 99.09 KB |
Comments
Congrats!
Absolutely no idea what this actually says but guessing you managed to organise Drupal coworking for Amsterdam which we talked about the other week - well done and have a great day, was good fun in Brighton last time before I had to dash off... to Amsterdam!
Thanks, Steve, and yep; good
Thanks, Steve, and yep; good guess!
cu next week
grtz hans
Coworking Friday Amsterdam - For Steve :-)
First official Coworking Friday in the Benelux starts on friday March 16th 2012 in De Stadskantine* at 120 Van Woustreet in Amsterdam.
Drupalistas gather every second ánd last friday of the month to work here on their own regular projects. One can - as of 9am - exchange experiences, help and empower each other, make new friends.
De Stadskantine is a café-restaurant in De Pijp**. It is spaciously and light set up. Ambiance is good, as are the espresso, the meals, the wifi.
They don't accept cash, so bring your card.
Cu there!
Hans Schwirtz
hashtag DrupalCoworking
hashtag DrupalCoworkingAMS
*CityCanteen, ** City Quarter
Mag eigenlijk niet wegblijven, maarja...
Mijn appartementje is waarschijnlijk hemelsbreed het dichtst bij de locatie (wat zal het schelen, Hans, 10 meter?), dus hoe kan ik weigeren...
Ohja, als ik weer eens voor onbepaalde tijd in Budapest zit. Dan wordt het lastig ;-)
'nearworking friday' misschien? Ik zit hier op een kantoortje met een samenklonterend groepje zelfstandige Drupal professionals. Misschien komen we even hallo zeggen op Skype. (En het wordt tijd om ze te polsen voor Drupal Coworking Friday Budapest - hoewel dat niet heel veel gaat afwijken van de routine van onze laatste paar weken...)
Ik zou toch maar lijn 4
Ik zou toch maar lijn 4 pakken naar de Van Wou 120.
Enneh ..., 'Drupal Coworking Friday Budapest' sounds good
Grtz
Leuk initiatief!
Leuk initiatief, count me in!
Great!
Great!
Friday meeting
Best Hans,
I'd like to pass by and meet people working with Drupal,
greetings, Ivan Seiler
You are very welcome, Ivan.
You are very welcome, Ivan.
Count me in
Hoi heren, ik ben er ook bij a.s. vrijdag. Tot dan, groet Niels
Great!
Great!
Hoi heren en dames, Leuk
Hoi heren en dames, Leuk initiatief! Ik doe mijn best ook langs te komen. Moet je je nog ergens melden?
Hi Gents and Woman, Nice initiative! I try to come by also. Do I have to sign in somewhere?
groetjes, Martijn
greetings, Martijn
No need to sign in, Martijn.
No need to sign in, Martijn.
Beste Hans, Ben benieuwd of
Beste Hans,
Ben benieuwd of dit een beetje loopt. Ik kon 1 keer, en wil wellicht vaker komen. Maar wel benieuwd hoeveel mensen gemiddeld. Handig tijdstip. etc..
groetjes,
Martijn
Bijeenkomst 30 november a.s. ?
Beste Hans,
Vinden er de komende tijd nog (steeds) co-working bijeenkomsten plaats op de aangegeven locatie? Zou dit dan bijvoorbeeld 30 november a.s. kunnen zijn?
Ben niet (zo) aktief op Twitter vandaar deze vraag via dit forum.
Groet,
Arthur
30 november bijeenkomst?
Goedenavond Arthur,
er is mij geen bijeenkomst bekend op 30 nov, weet ook niet zeker of ik de juiste persoon in deze ben? Waar had je op gehoopt, wellicht kan ik je wel in de goede richting sturen?
Mvrgrt,Hans de Raad
co-working bijeenkomsten elke tweede en laatste vrijdag vd maand
Hey Arthur,
De co-working bijeenkomsten zijn op elke tweede en laatste vrijdag vd maand. In de Stadskantine aan de Van Woustraat 120 te Amsterdam.
Reminders gaan via Twitter:
DrupalCoworkingAMS
@hansschwirtz
Groet,
Hans
Bijeenkomst 21 november 2012 a.s. 17.00 uur in Utrecht
Heb net ontdekt dat er een aparte Drupal User Group Netherlands bestaat die via de website http://www.meetup.com/drupalnetherlands/ bijeenkomsten organiseert en communiceert.
De komende bijeenkomst is 21 november om 17.00 uur in Utrecht dus ...
Beste Hans, Ik denk dat
Beste Hans, Ik denk dat Arthur: Hans Schwirtz bedoelde, no offence.
Ik weet niet of Hans Schwirtz nog 2-wekelijks Drupal meetups organiseert? Hans?
Zelf erg druk gehad, maar misschien ga ik binnenkort weer eens.
groetjes,
Martijn
elke tweede en laatste
elke tweede en laatste vrijdag vd maand, dus...
Andere Hans
Ik had ook al zo die indruk! Dank voor de inhoudelijke respons, kijk uit naar het Drupal Cafe morgen!
Hrgrt,HdR
Volg 'm op twitter, het is
Volg 'm op twitter, het is nog steeds aan de hand: https://twitter.com/hansschwirtz :)