Då har vi ett datum. Den 4 december. Vi börjar någon gång runt 17:15 beroende på när folk kommer med tåg och dyligt. Och sedan håller på till runt 19-20 beroende på tågen igen.
Vi håller till hos oss på Meimi. Vårt kontor ligger alldeles bredvid tågstationen på Järnvägsgatan 8 i Örnsköldsvik. Vi bjuder på mackor och dryck.
Kvällens schema är öppen. Men huvudsaken är att umgås och ha kul. Själv tänker jag mig att vi kan prata om arbetet med Drupal 8 och vi i Meimi kan presentera någon av våra sidor vi utvecklat och prata om hur vi löst det hela. Men vill du att vi ska prata om något speciellt säg till. Typ hur man löser olika problem, vad man ska tänka på, arbetsätt, arbetsmarknad eller säljarbete mm
Vill du själv bidra med något så är du välkommen. Detta är ett forum där alla kan bidra!
Anmäl dig gärna här om du tänker kommer. Alternativ skicka ett meddelande/mail (kristoffer.wiklund@meimi.se) till mig så blir det lättare att planera mackor. Har du någon allergi eller önskemål meddela mig det.
