Posted by TBarregren on September 27, 2008 at 10:45pm
Om du inte redan har gjort det så är det hög tid att göra det nu: anmäla dig till DrupalCamp Copenhagen 2008.
Om du inte redan har gjort det så är det hög tid att göra det nu: anmäla dig till DrupalCamp Copenhagen 2008.
Comments
Gjort!
Sagt och gjort! Jag ser verkligen fram emot eventet!
Ses där,
Jens