Posted by solipsist on August 29, 2009 at 4:12pm
Start:
2009-09-01 09:00 - 2009-09-05 17:00 Europe/Stockholm Organizers:
Event type:
User group meeting
Då hela NodeOne kommer vara på plats i Paris på tisdag undrar vi vilka andra svenskar som kommer. Det vore kul om vi kunde ses under en svenskafton på en trevlig restaurang.
Klicka på Sign Up-knappen om ni kommer till Paris så ska vi försöka ordna en träff för alla från Sverige.

Comments
Jawohl
Det kan man ju inte missa. Jag är på!
Tobias Sjösten
Tobias Sjösten
Svenskafton!
Låter mycket trevligt! Vi kommer ner fem från Göteborg (Kodamera) tisdag kväll och stannar till söndag.
Andreas, Kodamera AB- Vi söker fler webtalanger!
Jobbigt när man bor i norra
Jobbigt när man bor i norra Sverige och biljetten från Luleå till Sthlm kostar 5x mer än den från Sthlm till Paris...
btw. 090801-090805? är det inte en månads miss där?
--
Hjälper gärna (pro bono) de som vill lära sig Drupal (fast jag är inte i "Drupal Nirvana" än), vill någon ha professionell hjälp har jag ett företag också.
btw. 090801-090805? är det
Tack! Fixat!
Jakob Persson - NodeOne
Jakob Persson – Leancept – Results-only digital and marketing consultants – Personal blog
Suveränt! Vi ser fram emot
Suveränt! Vi ser fram emot att träffa er andra där nere! Vi (jag, Thomas, Matts, Fabian och Druplicon) sitter just nu på en rastplats nära gränsen till Belgien och jobbar. Vi ska strax rulla vidare mot Antwerpen.
Jakob Persson - NodeOne
Jakob Persson – Leancept – Results-only digital and marketing consultants – Personal blog
Vi är fler
Hallå! Ja, jag är ju här! :)
Detsamma gäller frjo, henrrik, Sofia, Clas, Pelle och Hugo. Och säkert fler som jag inte kommer ihåg nu.
/ Hannes Lilljequist – SthlmConnection
Grymt! Klicka Sign Up för
Grymt! Klicka Sign Up för att anmäla er eller kom till NodeOnes bord i sponsorrummet. Vi tänkte gå ut allihopa efter konferensen en dag och dricka öl och snacka.
Jakob Persson - NodeOne
Jakob Persson – Leancept – Results-only digital and marketing consultants – Personal blog