Posted by mujaheed on November 22, 2009 at 11:33am
Merhaba arkadaşlar. WAMP kullandığım bilgisayarda drupal'ı test etmek istiyorum. default.settings.php'yi filan ayarladım, db ayarlarına geldim. Doğru db ayarlarını giriyorum ama yine aynı sayfada kalıyorum, refresh yapmış gibi oluyorum yani. DB bilgilerini yanlış girdiğim zaman kırmızı renkle hata yazısını alıyorum. Nerede yanlış yapıyor olabilirim? Teşekkürler.
EDIT: Sorunu hallettim. PHP.ini'den upload_max_filesize yi 2 MB yerine 20MB yapınca sorun kalmadı.