Två nya administratörer!

Events happening in the community are now at Drupal community events on www.drupal.org.
itangalo's picture

Jag skulle vilja välkomna två nya administratörer i forumet: Fabian, fabsor och Adam, nadam. Tjoho!

Sedan jag började på NodeOne har de enda aktiva administratörerna på forumet varit NodeOne-anställda, vilket inte är lämpligt i ett forum som ska representera Drupalgemenskapen och inte ett specifikt företag.
Fabian och Adam har båda visat intresse för att administrera, och jag ser fram emot att se forumet få nytta av deras energi.

14 medlemmar kvar till 500-firandet!

//Johan Falk, NodeOne
**
Vill du lära dig mer om Drupal? Kolla in samlingen av tips och guider!
Har du en fråga om Drupal? Missa inte FAQ-sidan på forumet!
Kolla in min senaste guide: Hundra småsteg för att självlära sig Drupal 6

Comments

Pe-ess

itangalo's picture

Är du också intresserad av att administrera på forumet? Skicka meddelande till någon av administratörerna, som du hittar överst i listan över medlemmar i forumet.

//herr Falk

Hejsan!

fabsor's picture

Jag tar väl tillfället i akt att presentera mig =)

Jag heter Fabian Sörqvist, ( fabsor ) och jag studerar för närvarande till Systemarkitekt på högskolan i Borås, med ett halvår kvar på utbildningen. Jag har hållit på med Drupal i ungefär två år, och det roligaste med alltihop är förstås att man aldrig kan lära sig allt, och att det hela tiden går så fort framåt, och oftast då i helt rätt riktning!

Jag beslutade mig i början av det här året att trappa upp mitt engagemang i Drupal, och har i nästan ett år jobbat på ett litet företag i Borås deltid, där jag dels försökt få någon ordning på deras gamla drupal-installationer (4.7 aarggh) och varit med och utvecklat en ny lösning i drupal 6 för siten Student.se, en site som jag dessvärre inte alls blev särskilt nöjd med, av olika anledningar.

Jag kommer dock sluta där vid årsskiftet för att mer helhjärtat kunna fokusera mer på mina studier och fördjupa mig mer i drupalcommunitien, bland annat genom att göra mitt bästa för att den här drupalgruppen ska bli så bra och välstrukturerad som möjligt och att försöka hjälpa till och realisera drupalsverige.se, ett projekt som varit på tapeten länge, men tyvärr aldrig tagit riktig fart.

IT har varit mitt största intresse så länge jag kan minnas och jag älskar att utveckla bra lösningar, särskilt för webben, men jag har även ett intresse av bland annat p2p-nätverkslösningar och till viss del spelprogrammering (helst 2d!)

Det var mig i korthet då. Om ni har några som helst synpunkter på den här drupalgruppen så kan ni kontakta mig eller några av de andra administratörerna direkt, Vi är alltid öppna för nya bra idéer!

//Fabian Sörqvist

Sweden

Group notifications

This group offers an RSS feed. Or subscribe to these personalized, sitewide feeds: