Start:
2015-09-02 19:00 - 22:00 UTC
Auf ein NEUES !
Die Drupal-User-Group trifft sich am
02. September,
wie immer in den Räumen der "erdfische".
https://goo.gl/maps/rHoLB
Damit wir ein wenig planen können, wäre es super, eine zeitnahe Rückmeldung zur Teilnahme zu bekommen.
Comments
Hi there, Rhein-Neckar Drupal
Hi there, Rhein-Neckar Drupal people!
Hope to see you at the next meetup.
I hope that some of the people who have signed up for the group can make it this evening - please click the "Signup" button if you plan to come along.
We will reward you with beer, soft drinks and snacks. We don't have pizza or proper food, so it's good if you have eaten dinner beforehand.
It will nice to meet up and find out about each others' projects.
A note about language: in the group we speak German, so it is good if you can at least understand German. Your German doesn't have to be perfect, and we can explain things in English too if needed. (I myself come from England).
Hallo Drupal Rhein-Neckar!
Hallo Drupal Rhein-Neckar!
Ich hoffe, dass einige von euch können kommen. Bitte, über "Signup" antworten, wenn ihr vor habt, zu kommen.
Bier, Softdrinks und Knabberzeug ist alles vorhanden. Pizza oder so haben wir nicht, also ist es empfehlenswert, vorher gegessen zu haben.
Ein Thema wird sich ergeben, sonst können wir uns einfach näher kennenzulernen und über Projekte austauschen!
Hi, everyone out there! The
Hi, everyone out there!
The next Drupal User Group here in the beautiful Rhein-Neckar valley is taking
place on Wednesday 2 September, at the recently refurbished erdfisch HQ in
Pfaffengrund.
What happens on the evening largely depends on who shows up.
The erdfisch team is quite excitedly looking forward to our big trip to
Barcelona for the Drupalcon: https://events.drupal.org/barcelona2015 so that
may well be a topic of discussion. Certainly in October we will be reporting
back about what happened there.
If you are new to Drupal, please let us know, we can do an intro session on Drupal for you.
Other possible themes for discussion:
Behat testing
AngularJs
New erdfisch.de on Drupal 8
Email proxy
Mobile development with Cordoba
... otherwise, let's just chat about our projects and life in general.
Hallo, Drupalistas aus
Hallo, Drupalistas aus Rhein-Neckar "and beyond"
Also wir freuen uns auf unsere nächste Drupal User Group Rhein-Neckar hier im
erdfisch HQ! Am Mittwoch, den 2. September, um 19 Uhr.
Was wir genau machen hängt von euch ab.
Wir erdfischler freuen uns auf https://events.drupal.org/barcelona2015 für fahren alle hin.
Wenn Drupal-Anfänger kommen, können wir gerne auch eine Einführungssession machen.
Weitere mögliche spannende Themen:
Behat testing
AngularJs
New erdfisch.de on Drupal 8
Email proxy
Mobile development with Cordoba
... oder uns einfach kennenlernen und über Projekte und das Leben philosophieren.
Heute is DUG Rhein-Neckar
Schau mal vorbei, auch wenn Drupal nicht deine Schwerpunkt ist, das macht nichts. Es geht los hier im erdfisch hq um 19 Uhr.
https://goo.gl/maps/rHoLB
Wir sind im 2. Stock. Bei kleinere Runde können wir uns über ein Bier kennenlernen, Kicker spielen, über unsere Projekte sprechen usw.