Hur stort är Intresset för att bidra till Drupal Core (Drupal Sprint)
Posted by Cristobal Wetzig on January 21, 2013 at 4:30pm
Hej Drupalister!
Jag är med och ordnar DrupalCamp den 8:e mars. (Ni har väl köpt biljetter?).
Ryktet om Campet har spridigt sig till andra sidan världen, och I samband med detta har internationella Drupalister (t.ex Cathy Keys) frågat varför vi inte har en Drupal sprint i anknytning till Campet.
Det är en väldigt bra fråga...
I Sverige är vi ganska duktiga på Drupal, och det finns gott om contribmoduler skapade av Svenska utvecklare. Däremot bidrar vi inte nödvändigtvist till Core som en gemenskap.
Read more