Posted by orkutmuratyilmaz on January 20, 2013 at 4:20pm
Arkadaşlar selamlar,
Yaptığımız toplantıda İstanbul'da 2013 yılı içerisinde bir Drupal Camp düzenlemeye karar verdik.
Hep birlikte bu işi güzelce kotarmak hedefini tutturabilirsek ne mutlu bize:)

Comments
Güzel bir başlangıç Murat.
Güzel bir başlangıç Murat. Bir sonraki g.d.o. toplantısına katılabilirsem -benim için ilk olacak-, bu konuda da katkı sağlamaya çalışacağım :]
Tekno Dergi
Grubu açsalar artık!
Grubun başvurusu yapılalı bir ayı geçmiş; normal süreç bu kadar uzun mudur yoksa unutulduk mu?
ben de anlamadım
daha kalabalıklaşmayı bekliyorlar nedir?
http://geoperformans.com
Benim bir yerlerde okuduğuma
Benim bir yerlerde okuduğuma göre http://drupal.org/project/groupsdrupalorg adresinden başvuru yapmak gerekiyor.