Tips önskas: skapa en webform för automatisk publicering och mailsändning
Posted by göran on June 7, 2011 at 8:49am
Efter ett otal error i mina försök så undrar Jag om jag kan få lite hjälp, med HUR jag sätter upp följande problem:
Under rubriken "Fråga BildMannen" så vill jag sätta upp ett webbformulär där gäster (ej inloggade) kan ställa frågor, samt ta ställning till om frågan ska visas (publiceras) under samma rubrik (Fråga BildMannen).
I de fall de ställer frågan offentligt (JA) ska svaret från BildMannen även synas när den sen besvaras (helst via Views - jag antar att det sker som en kommentar). (Vore kul om detta även kunde ske per mail = överkurs...)
Read more