Posted by kartagis on September 13, 2010 at 8:05am
Merhaba,
http://www.kunduz.org adresine bakarsanız Konu Başlıkları altında uzun bir menü var. Ben bunu iki ya da üç sütuna nasıl bölebilirim?
Teşekkürler,
Merhaba,
http://www.kunduz.org adresine bakarsanız Konu Başlıkları altında uzun bir menü var. Ben bunu iki ya da üç sütuna nasıl bölebilirim?
Teşekkürler,
Comments
Doğrudan zor
Gruplayabilirsen bunları önce aşağıya sonra yana doğru aşılan menuler var, onlardan kullanabilirsin. Theme bu tip menuleri doğrudan desteklemiyorsa kendin theme dosyalarını değiştirmen veya uygun bir eklenti bulman gerekir. O kadar da uzun değil bence liste, tek sütun olması kullanıcı olarak beni rahatsız etmedi. Hatta bu tip açılan menulerde çok sütun göze yabancı gelebilir.