Posted by zirvap on February 15, 2011 at 7:59pm
Vi flytter herved videre diskusjoner om redesign til http://drupalnorge.no/forum
Der kan vi lempe inn det vi har bruk for av funksjonalitet for å støtte slike diskusjoner, og vi oppdager lettere hva vi har bruk for av forbedringer.
Hilde (for styret)

Comments
Jeg synes det er en god ide å
Jeg synes det er en god ide å flytte all diskusjon herfra og over til drupalnorge.no. Hvis man først logger seg inn der regelmessig for å følge med på forumet er det også mye lettere å bli involvert i arbeidet med de nye sidene. Det er også slitsomt å ha mange forskjellige forum å forholde seg til, og dessuten synes jeg brukergrensesnittet her er ganske dårlig.
Men dette bør kanskje annonseres på drupalnorge.no også. Nå er situasjonen at på forsiden av drupalnorge.no er det en post om redesign der folk blir bedt om å fortsette diskusjonen her, mens første tråden her ber folk om å fortsette diskusjonen på drupalnorge.no...
For min del kan vi gjerne ta
For min del kan vi gjerne ta det over til drupalnorge.no. Det er jo tross alt der alt skal ligge uansett på sikt :)
-Thomas
Jeg logger meg gjerne over på
Jeg logger meg gjerne over på drupalnorge, har nok av tjenester ellers å holde rede på...
Regner med å sees der, så er det over og ut her for min del... :)