Posted by xbro on July 4, 2009 at 12:32pm
グループメンバーになった方は簡単にここで自己紹介お願いします。勉強会に是非来て下さいね。
(東京グループは日・英どちらででも得意な言語でコミュニケーションをとってもらって結構です)
Please Introduce yourself in English or Japanese which ever language you feel comfortable.
Feel free to join us at our study groups.
Comments
--
--