Posted by bambi_2 on December 5, 2010 at 11:27am
Har gjort ett webformulär för medlemsansökan.
Formuläret visas snyggt och prydligt i IE, men inte i Mozilla och Safari.
Skickar med en bild. Ingen bakgrund och footern flyttas inte nedåt automatiskt
Inställningssak? Bugg?
Jag använder modulen Webform och har gjort formuläret enl de anvisningar som fanns med i ReadMe-text-filen.
Tacksam för hjälp!
A-B
| Attachment | Size |
|---|---|
| webform_mozilla.jpg | 69.15 KB |

Comments
Problemet är löst!
Jag hade lagt in ett block med en bild på formulärsidan - och det gillade inte formuläret! Nu är blocket borta och allt visas som det ska.
A-B
Ann-Britt