När? Torsdagen den 7 april med start kl. 17:00
Var? Xelera Communication, Ekelundsgatan 1, Göteborg
Hur? Med mingel och Drupal-tapas
Vi hälsar alla Drupalintresserade hjärtligt välkomna till årets tredje Drupalträff i Göteborg. Vi har utrymme för 25 gäster, så anmäl dig redan idag. Först till kvarn!
På agendan:
- Varnish Cache. Vad är det? Vad gör det? Hur går det?
- Xeleras egna Drupal-tapas. Ett urval av de moduler, sajter och utmaningar vi jobbar med.
Efter våra presentationer är det öppet för alla att dela med sig av något man byggt, ta upp ett ämne för diskussion eller varför inte spela NodeOnes Drupal Card Game.
Planerat tidsschema:
17:00 Dörrarna öppnas. Mingel där vi bjuder på lättare mat (läs tapas) och dryck
17:30 Xelera Communication hälsar välkomna
17:45 Vi kör igång med kvällens program
Välkomna!
Comments
blir intressant.. såg efteråt
blir intressant..
såg efteråt hur man anmäler sig så done
//Peter http://www.letitrock.se
Klart
...som korvspad att man kommer!
/ Bob O. Drone, NodeOne Göteborg
Drupal: http://drupal.org/user/398315
Är tyvärr bortrest
Skulle annars gärna ha kommit. Hoppas att kunna vara med nästa gång.
Go:tt!
Inbokat och klart. : )
✄-----------------------------------------------------
Adam Evertsson - Came for the code, stayed for the community!
Jag kommer
Jag kommer
I smick the smack in pommac!
Linkit - the new way to link with Drupal wysiwyg
Signed and sealed!
Signed and sealed!
I'm in, my first Swedish
I'm in, my first Swedish Drupal meetup!!
http://drupalsn.com/user/thomjjames
Swedish style!!!!
Swedish style!!!!
http://dgtlmoon.com
Looking forward to it...
Cheers,
Chris
(Drupal virgin)
http://about.me/chrisco
Tackar, tackar
Tack för en trevlig och intressant kväll, med god mat och kall öl.
/Adam
✄-----------------------------------------------------
Adam Evertsson - Came for the code, stayed for the community!
Tack själv.
Roligt att du tycker det. Tack för att du kom!
Supert!
Ett stora TACK för en mkt lyckad Drupal Go:ttogether-afton hos er Xelera!
Ni gjorde min kväll hel med era bra presentationer, riktigt god öl (tack käre ölvän) och det är alltid lika trevligt att träffa er alla Drupalister i Göteborg.
Låt inte denna fina tradition aldrig någonsin stagnera!
/ bobodrone (Fredric från NodeOne)
Drupal: http://drupal.org/user/398315
Låt inte denna fina tradition aldrig någonsin stagnera!
We hear you! Självklart ska vi fortsätta med våra utbyten och träffar..
Roligt att ha dig här!
Inspirerande Drupal-kväll.
Tack alla för en lyckad Drupal-träff igår.
Vi ser fram emot ett Drupal Go:ttogether #4. Är det Kodamera som tar stafettpinnen igen torsdagen den 5:e maj? (eller är det i för nära anslutning till Drupal Camp i Stockholm?)
Hej Tack Sofie för en väl
Hej
Tack Sofie för en väl genomförd kväll!
Blev väldigt nyfiken på de olika lösningar som ni visade.
Nästa träff kanske kan ligga direkt efter drupal camp istället för före så kan man kanske ha den som ett tema för kvällen?
/Peter, Let IT Rock
//Peter http://www.letitrock.se
Blogg: Tillsammans skapar vi ännu bättre webb!
http://www.xelera.se/blogg/tillsammans-skapar-vi-annu-battre-webb
Thanks and nice to meet you!
Very nice, fun, and interesting event. Thanks to everyone who organized, participated, and sponsored (amazing tapas!). Sorry I had to leave before the end (baby and international house guest were expecting me home by 9:00).
Hope to see you again in the future!
Cheers,
Chris
http://about.me/chrisco