Posted by razzel-gdo on October 16, 2008 at 4:16pm
Jag tar bort allt från servern (exkl sites och annat som skall flyttas över), installerar den senaste versionen och importerar sedan databasen.
Dum fråga kanske (det kanske bara finns ett sätt :-)), men nu är den ställd.
Comments
Kolla in
Kolla in http://groups.drupal.org/node/13076