"Remember, remember the First of December,
the mingle and Drupal and beer
I know of no reason
the last of the season
why you shouldn't be there."
Det lackar mot jul... men innan dess ska vi hinna med en Go:ttogether till! Den här gången är det Kodamera som står för drupaliteterna och det blir första torsdagen i månaden som vanligt, vilket leder till 1:e december. Vi slår upp portarna vid 17:30 och då är ni alla hjärtligt välkomna.
Vi bjuder på lite tilltugg i form av snittar, chips och nötter samt dryck i form av öl och läsk.
Programmet för kvällen innehåller mest diskussioner/workshops gällande det kommande DrupalCamp Göteborg (löst inplanerat till våren 2012) samt en gruppdiskussion om Drupals block-lösningar. En aktiv kund kan lätt skapa sig dussintals, tjogvis, hundratals block och hur löser vi det enklast så att de får den bästa lösningen? Eventuellt tillkommer fler punkter.
Anmäl er redan nu så vi kan planera innehåll och tilltugg efter intresse.
Varmt välkomna den 1e december!

Comments
Sessan kommer
Sessan kommer
//
Tobias
Web Developer
tobias.friberg@svenskamassan.se
Jag kommer också.. Har dock
Jag kommer också.. Har dock glömt portkoden.
I smick the smack in pommac!
Linkit - the new way to link with Drupal wysiwyg
nein
nej nej nej jag kommer inte, kodamera folket bemödade sig inte ens att hälsa uppe i stockholm...;)
seriöst så e jag faktiskt vid denna tidpunkt vid en pol och dricker kall öl i värmen
//Peter http://www.letitrock.se
Jag kommer gärna!
Jag kommer gärna! Blir min första Go:ttogether så det ska bli spännande!
Kanske träffar man några från höstens DrupalCamp Stockholm?
Gôtt. 10 är redan anmälda -
Gôtt. 10 är redan anmälda - sprid ordet till alla kompisar, vänner, kollegor, barn och barnbarn - ja till era fiender också för den delen! Alla som vill ha det trevligt och lära sig lite mer om Drupal är hjärtligt välkomna!
/Adam
✄-----------------------------------------------------
Adam Evertsson - Came for the code, stayed for the community!
det...
Det vet du!
Drupal: http://drupal.org/user/398315
Tusan, det hade ju varit
Tusan, det hade ju varit asgrym avslutning på året men jag ska till Karlstad :(
// Daniel Kvist
Jag kommer.
Ska bli kul att träffa lite andra drupalanvändare.
/Heikki Jalakas
Heikki
like always Im curious, who
like always Im curious, who is Champagne?
I smick the smack in pommac!
Linkit - the new way to link with Drupal wysiwyg
Kom ikväll, så får du se. ;
Kom ikväll, så får du se. ; )
/Adam
✄-----------------------------------------------------
Adam Evertsson - Came for the code, stayed for the community!
Ska försöka droppa förbi
Droppar in lite senare på kvällen. Kul att träffa göteborgs drupal-scen
@monki på twitter
Var på väg
Men med en 5dagar bebis hemma får man ibland planera om. Ser fram emot nästa gång
Det handlar om
Det handlar om prioriteringar, och med en liten där hemma får jag, som pappa själv, säga att du prioriterade rätt. Du är hjärtligt välkommen nästa gång... eller då kanske Webbhuset kan tänka sig att hålla i samlingen?
/Adam
✄-----------------------------------------------------
Adam Evertsson - Came for the code, stayed for the community!