Minneskapaciteten nådd

Events happening in the community are now at Drupal community events on www.drupal.org.
GFAGolf's picture

Hej.

Vi har en sida som är under konstruktion och det är inte många moduler installerade då vi för tillfället håller på med designen och inte riktigt kommit till funktionerna på sidan ännu. Men nu när vi skulle lägga in två moduler (media & media: youtube) så sa drupal ifrån att minnes kapaciteten är nåd. Förstår inte hur och varför. Vi kör drupal 7 och har en vps server med 1 gb i ram. Är det några inställningar vi har missat tro? Någon som har någon ide?

Comments

Vad har ni för inställning på

Orjan's picture

Vad har ni för inställning på minnet i PHP?

Antagligen php.ini som

jonne_jvl's picture

Antagligen php.ini som behöver ändras som Orjan säger.

Liten påminnelse: så fort du drar upp den, så dra ner maxclients om du kör apache.

Precis som det nämnts ovan så

pontus_nilsson's picture

Precis som det nämnts ovan så har minnesgränsen nåtts för er Drupalinstallation. I denna tråd hittar du information hur du ökar den.

//Pontus Nilsson, Digitalist

Tack för era svar. Min

GFAGolf's picture

Tack för era svar. Min kollega har löst det nu tack vare era svar.

Sweden

Group notifications

This group offers an RSS feed. Or subscribe to these personalized, sitewide feeds: