Posted by pontus_nilsson on December 9, 2010 at 8:16am
Drupal 7 står runt knuten och det måste firas ordentligt. Vi på NodeOne kommer självklart festa denna dag och undrar om du också vill följa med. För att hitta en lämplig lokal och plats skulle vi vilja pejla av intresset bland medlemmar i communityt. Vill du följa med och var skulle du vilja att festen går av stapeln? Har du några andra idéer eller förslag på hur vi kan fira så är det fritt fram att diskutera här.
Det exakta datumet när Drupal 7 släpps är svårt att säga, just nu har release candidate 1 tre buggar och dessa måste så klart trampas sönder. Därefter ska ytterliggare en release candidate släppas utan buggar. En kort tid därefter kommer Drupal 7 släppas (kring jul).

Comments
Vilken stad?
Trevligt initiativ!
Vilken stad? själv sitter man i Göteborg
Antagligen är det i Stockholm
Antagligen är det i Stockholm som det syftas på.
Jag bor också i Gbg. Man skulle kunna fira det på flera ställen. Man kan göra det enkelt och bara gå ut och ta en öl nånstans och snacka med andra drupalieros.
låter kul
Jag måste säga att det låter som en bra idé, går bara och väntar och väntar just nu på en release. Skulle vara ett kul avstamp!
Fest både i Stockholm och Göteborg!
NodeOne har planer på att ha fest både i Stockholm och Göteborg! Vi kommer troligen ha en videolänk mellan lokalerna också så att vi verkligen kan fest tillsammans. Mer info kommer....
Sa jag att jag kommer! :)