Nu på söndag händer något kul och intressant i Stockholm. Addison Berry från Lullabot är nämligen i stan över helgen, och hon kommer att leda en dokumentationssprint den 31 maj.
Jag är en av organisatörerna för träffen, och jag måste säga att jag nästan är nervös inför att träffa Addison. Jag menar, hon är ju en Lullbot -- en sån man hör i poddsändningar men inte träffar i verkligheten.
I vilket fall tycker jag att alla som har möjlighet borde komma och närvara vid dokumentationssprinten. Om inte annat så för att få träffa en levande Lullabottare och höra Addison berätta om hur Drupal kan göras mer tillgängligt för alla. Och jo -- det gäller inte minst dig som är ny med Drupal. Dina tankar och åsikter är mycket värdefulla.
Nyfiken? Kolla in ett tidigare inlägg, där du också kan signa upp.
Ser fram emot en kul och spännande söndag.
//Johan Falk

Comments
Ta det lugnt Johan!
Det bästa med hot shots i Drupal-communityt är att dom är lite som folk är mest, fast kanske lite softare – och mycket nördigare. Det stämmer på många av dem i alla fall! :)
/ Hannes Lilljequist – SthlmConnection
Har inte träffat en enda
Har inte träffat en enda översittare i Drupal communityt (oavsett land) - då räknar jag sådana som är med i communityt och inte sådana som börjar ordbajsa när dom inte fått svar på sin fråga efter 3 minuter.
Skulle gärna varit med på sprinten, men det är lite långt att köra från Överkalix.
(typiskt att Stockholm ska ligga så avsides)